Isnin, 20 Mei 2013

    Pagi2 macam ni bes..aku suka suasana dia..nyaman.tk de bunyik lori yang memekak meneran enjin dia panjat bukit,,mat rempit pon tk de time2 camni,...i like..aikk..cuma kedamaian yang aku cari je belom aku jumpa...sebab aku pon tk tau kedamaian macam mana aku nak..dok sorang2 dalam tandas pon leh beri kedamaian kot,,
 
    Esok pkl 7 tepat dh boleh balik keje,,sampai2 rumah mandi2 sarapan terus membuta,,petang2            pkl 5 baru aku sedar,,itu pon kalo sedar ,,aikk. mandi2 pegi keje plak,,tu le rutin hidup seorang aku,,
pas tu setiap sabtu cuti,,pas tu tukar plak jadual keje,,keje siang pulak,,dan seterusnye,,

    Dalam kepala otak macam2 aku nk buat,,nk biznes tu la,,ini la,,nk wat keje part time la,,macam2 la
kalau orang bleh scan kepala aku ni mesti rosak scaner beliau,,aikk.. tapi tu le kan,,bleh dikategorikan angan2 mat jenin le tu ek,.teringat kata2 seseorang,,hidup kalau berangan je tanpa

mencari jalan untuk merencana dan mengusahakan pasti kita tetap disitu,,berangan pas tu senyum sorang2,,hik hik hik,,untuk diri aku sendiri,,renung2 kan le,,sekian...aikk

Tiada ulasan:

Catat Ulasan